Termeni și condiții | Contact Facebook

FAQ - Intrebari frecvente

1. Cu ce sisteme este compatibila aplicatia eChiosc?

eChiosc este o aplicație software compatibilă cu Apple Ipad. Are ca și cerințe tehnice sistemul de operare iOS 4.3 sau mai noi.

2. Pot folosi aplicatia si pot cumpara reviste si daca locuiesc in strainatate?

Da. Este posibil să vă bucurați de orice revistă prezentă în eChiosc de oriunde în lume cât timp aveți la dispoziție un iPad și conexiune la internet.

3. Care este modalitatea de plata?

Plata va fi efectuată prin intermediul iTunes și suma va fi reținută din contul tău de iTunes în momentul confirmării achiziției.

4. Cat de sigura este metoda de plata?

eChiosc nu debitează direct cardul dumneavoastră. Plata se realizează securizat prin intermediul iTunes, iar eChiosc nu stochează informații referitoare la cardul dvs bancar.

5. Ce se intampla cu revistele mele odata cumparate?

Revistele vor fi stocate în cadrul secțiunii „Biblioteca mea” și pot fi recitite de câte ori doriți.

6. Ce titluri sunt disponibile in eChiosc?

Incercăm să acoperim o gamă cât mai largă de nevoi, de aceea eChiosc dorește să reunească sub același acoperiș toate revistele prezente pe piața din România. Veți observa că acestea se vor înmulți în timp, punându-vă la dispoziție publicații noi din diverse domenii.

7. Imi pot face abonament la publicatia preferata?

Da. Fiecare revistă are posibilitatea de a vă abona pentru o perioadă determinată (3 luni, 6 luni etc). Excepție fac titlurile periodice sau numerele speciale. Abonamentul se reînnoiește automat în momentul în care perioada sa de valabilitate expiră.

8. Cum pot renunta la abonament?

Abonamentul poate fi gestionat și auto-reînnoirea poate fi oprită din Setări Cont iTunes, dupa achiziția revistelor.

9. Cum pot fi informat cu privire la aparitia noilor reviste in cadrul eChiosc?

Odată instalată aplicația eChiosc, sistemul push notifications vă va informa cu privire la apariția edițiilor noi ale publicațiilor existente în eChiosc cât și a apariției unor noi publicații.

10. Intrebarea mea nu se regaseste in sectiunea FAQ. Ce fac in acest caz?

Pentru orice detalii suplimentare, sugestii sau reclamații vă rugăm să ne scrieți pe adresa contact@echiosc.ro. Unul dintre operatorii noștri va lua legătura cu dumneavoastră în cel mai scurt timp posibil.